مسيحى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الساعه كام دلوقت...؟

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

ما حب الكومبيوتر انه يتوب

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
admin
Admin
admin

المساهمات : 113

ما حب الكومبيوتر انه يتوب Empty
مُساهمةموضوع: ما حب الكومبيوتر انه يتوب   ما حب الكومبيوتر انه يتوب I_icon_minitimeالأحد مارس 15, 2009 8:03 pm

يا رب خليني دايماً Connected بيك علشان أكون On Line دايماً تعال وأشغل كل Free Space اللي

عندي خلي علاقتي معاك دايماً Update ولو جه يوم Virus وخلاني Infected لو سمحت اعمل لي

Scan تعال أنت وأعمل Repair لقلبي .وأعمل Check لكل حياتي وحتى لو كنت Damage تعال

وأعمل Format زي ما تحب يا رب أنا مليان Bad sector تعال وأعملي Fix Error نفسي أعمل

Save لكل كلامك ... بس قلبي Out Of Space تعال و empty my recycle bin على شان أكون free

ليك ولو كان كلامك ضاع مني اعمل restore ورجعني بقوة ليك يا رب ال volume label بتاع قلبي

هو your name تعال لي واعمل Double click و open قلبي ليك ده انت يا ربي اللي وحدك تقدر

تساعدني علشان اعمل close لكل ابواب الخطية اعمل Explore لكل حياتي و delete يا رب كل

temp اللي معطلني عنك تعال و print صورتك في حياتي خليني copy من قديسيك واجعلني

دايماً Run في طريقك دا انا محتاج Help كبير منك تعال يا رب و start معايا من جديد و Erase كل

آثامي و Insert سلامك في قلبي ارجعني يا الهي الى ال Standard Mode اللي خلقتني عليها يا

مخلصي Save طريقك في قلبي ...

https://fetianmotrania.yoo7.com
Verna

المساهمات : 2

ما حب الكومبيوتر انه يتوب Empty
مُساهمةموضوع: رد: ما حب الكومبيوتر انه يتوب   ما حب الكومبيوتر انه يتوب I_icon_minitimeالجمعة يوليو 17, 2009 4:38 am

lollll niceeee one Smile

ما حب الكومبيوتر انه يتوب
صفحة 1 من اصل 1